۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۱۵۰۹۷
از سوی ستاد اجرایی فرمان امام صورت می‌گیرد؛

ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی برای محرومان | ایجاد ۳۵ هزار شغل در خراسان جنوبی

ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی برای محرومان | ایجاد ۳۵ هزار شغل در خراسان جنوبی
مخبر با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۷۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان می‌سازد، گفت: طی دو سال آینده حدود ۳۵ هزار شغل در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) صبح امروز در مراسم انعقاد تفاهم نامه اشتغالزایی با استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: این تفاهم نامه اشتغالزایی مابین ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و استانداری خراسان جنوبی به امضا رسید و این تفاهم نامه با محوریت اشتغالزایی و در راستای تحقق تدابیر رهبر معظم انقلاب و اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تنظیم شده است.

وی گفت: همچنین توسعه عدالت اجتماعی، پیگیری ستاد اجرایی فرامین امام(ره) در حوزه محرومیت زدایی و توانمندسازی اقتصادی، ساماندهی و تکمیل زنجیره ارزش پرورش شتر و دام سبک و تبدیل خراسان جنوبی به قطب تامین و ترانزیت شتر تا پایان سال 1400 از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) افزود: سرمایه گذاری انجام شده در این تفاهم نامه نیز بالغ بر 300 میلیارد تومان است که سبب اشتغال مستقیم 5 هزار و 300 نفر در استان خواهد شد.

مخبر تصریح کرد: تفاهم نامه اشتغالزایی در کاهش نرخ بیکاری تاثیر بسزایی دارد و ارتقای سطح زندگی و معیشت مردم و تامین پروتئین در کشور نقش دارد.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در 31 استان و 6 هزار روستای کشور فعالیت دارد، ادامه داد: مجموع سرمایه گذاری انجام شده در خراسان جنوبی با احتساب این تفاهم نامه به 800 میلیارد تومان می‌رسد.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خاطرنشان کرد: همچنین ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تعهد داده که در خراسان جنوبی 32 مدرسه جدید، تکمیل و تجهیز 14 مرکز بهداشت و آبرسانی به 23 روستا، احیا و مرمت قنوات و کمک به زیرساخت‌های پوشش دهی صداوسیما در مناطق مرزی انجام دهد.

مخبر با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) 700 واحد مسکن برای محرومان استان می‌سازد، اظهار کرد: طی دو سال آینده حدود 35 هزار شغل در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات